עורך דין תביעות לשון הרע במרכז

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

עורך דין תביעות לשון הרע במרכז

אם גם אתם סבורים שעליכם לתבוע מישהו שהוציא עליכם לשון הרע, או שאתם נחשפתם לכזו תביעה בתור מי שהתבטאו בלשון חריפה נגד מאן דהו, חשוב לגשת להליך הזה עם עורך דין תביעות לשון הרע במרכז, גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים בהליך. פעמים רבות, מרשים לעצמם גם מוציאי דיבה ולשון הרע, וגם אלה שספגו את מטח דברי התוכחה – לגשת למשפט לבד, כי "הם בטוחים שהם יצדקו והצד השני ישלם". כאשר 2 הצדדים בטוחים בכך, כלום טוב לא ייצא מזה, וזה עלול להביא את השופט לשפוט על סמך ההתנהגות שלכם בדיון, מה שמראש יסאב את התהליך – במקום להשאיר אותו נקי, ברמת העובדות. אם היריב שלך החליט לעשות זאת, אל תעשה אותו דבר: תהיה מתוחכם ממנו וקח עורך דין תביעות לשון הרע במרכז שיגרום לתביעה או להגנה (תלוי באיזה צד אתה לא נמצא) להפליל את עצמה ולקחת את הדיון ובגדול.

שיפוט על סמך העובדות ייתכן כמעט תמיד רק כאשר יש עורך דין בדיון

גם התובע וגם הנתבע מגיעים לדיון כזה כשהם טעונים, ולא ברמה של וויכוח רגיל, אלא ברמה של וויכוח על כסף מזומן: האחד טוען שזכותו הייתה לנאץ את יריבו כי הוא דיבר אמת, והשני טוען שזה שקר גס ומגיע לו את כספו כפיצוי. דיון כזה מראש לא יכול להיות דיון ללא אמוציות, ועלול בקלות להפוך לבלתי ענייני. אם אתם מעוניינים שזה כן יהיה דיון רציני, שלא מושפע מההתנהגות שלכם בדיון אלא ממה שבאמת קרה, מוטב כי תיקחו עורך דין תביעות לשון הרע במרכז. 

כיצד עורך דין יכול לשפר את מצבי כתובע/כנתבע דיבה או לשון הרע?

הוא יבחן את השתלשלות האירועים ויקבע קודם מי לדעתו היה צודק בוויכוח ביניכם, היריב או אתה. יצוין כי קביעה זו נעשית אך ורק על סמך העובדות, ובתחום כמו משפטי דיבה, העובדה היחידה היא פסיקות קודמות של שופטים בדיונים דומים. יחד עם זאת, גם אם העורך דין סבור שאתם תהיו הצד הטועה, הוא כן יוכל להעריך מה העונש שתקבלו מבחינה כספית, וכן יוכל להעריך מה יהיה שיעור ההפחתה בעונש שהוא יוכל להסב לכם (למשל, אם התובע טוען שגם הוצאתם דיבתו רעה וגם דיברתו בגנותו לשון הרע, ייתכן כי עוה"ד שלכם יוכל לבטל את אשמת הדיבה ולהשאיר רק את אשמת לשון הרע). 

 להתייעצות והרחבה בנושא ניתן לצפות בדירוג עורכי דין דיני משפחה באתר .