הלוואות לקבוצות רכישה

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס
קבוצות רכישה לדירות חדשות בשרון
 
קבוצות רכישה הן הדרך האולטימטיבית והבטוחה לרכישת דירה בתמורה למחיר יחסית זניח בהשוואה ליוקר המחייה הישראלי. מדוע זה כך? משום שקבוצות רכישה, למעשה, אומרות כך: אתם ואנשים נוספים שמים כסף על קניית קרקע במגרש מסוים שהוא חלק מהגושים והחלקות בטאבו במדינת ישראל. בחלק מהמקרים מדובר על קרקע חקלאית שבדרך להיות מופרשת, ובחלקם מדובר על יציאה מהסטטוס החקלאי עם משא ומתן מתקדם לקראת בנייה. כאשר אתם כקבוצת דיירים דואגים לעצמכם ולדיור שלכם, ולא עושים זאת כדיירים בודדים, יש לכם יותר כוח לקבל מחיר אטרקטיבי ולהטות את תנאי הרכישה לטובתכם ולא לטובת אף אדם אחר.
 
ברכישת דירה בודדת מתמודד הרוכש עם עורכי דין וסוללה של אנשי עסקים
 
גם בקבוצות רכישה זה קורה אבל אתם לא לבד, וכקבוצה תוכלו לגבש אסטרטגיית רכישה אולטימטיבית. קבוצות רכישה עבור דירות חדשות בשרון נרקמות חדשות לבקרים בדיוק מטעמים אלו, בהם מתבססים על גוש וחלקה שלמים, ובונים על פי מתווה הקבוצה. מומלץ שלא לחכות לטלפון מאיש העסקים לבוא להצטרף לקבוצת רכישה, אלא ליזום בעצמכם את הקבוצה, יחד עם החברים והמכרים, ולקנות יחדיו כקבוצה עם פרטים מוכרים, את הקרקע לבנייה.

מה מרוויחים כשאתם מאוגדים בקבוצת רכישה?
 
ייצוג שווה ערך בפרויקט לכל הדיירים, בנייה על פי המתווה שלכם, העמדת בניינים או צמודי קרקע על פי מתווה הקרקע: לכל קרקע יש את הייעוד שלה, וניתן לבחור היכן רוצים לקנות ואיפה מעוניינים להשתקע. כאשר אתם מאוגדים בקבוצת רכישה הכוח למעשה נמצא בידיים שלכם, ואם מדובר על קבוצות רכישה לדירות בפרויקט תל מונד החדשה בשרון אז בכלל הרווחתם, שכן אלו דירות חדשות באזור אטרקטיבי ויוקרתי. 
 
במידה ויש בנייה כיצד הגוש חלקה רשומים על שם כל אחד מאתנו?
 
בעבר נעזרנו בנוהל של האימפריה העות'מנית שנקרא "מושה" (בטורקית – פרצלציה ללא רישום). "מושה" זה אומר שכל הדיירים הם הבעלים של כל הגוש חלקה, ולא "מאיר הוא הבעלים של תת חלקה א', ושמעון הוא הבעלים של תת חלקה ב'". כך, נוצר מצב אנומלי בו כל אחד יכול היה לעשות כרצונו בכל השטח, מבנייה פולשת ועד הפרת זכויות אחרות. כיום, ההסדר איננו מושה אלא הסדר של תת חלקה. בטאבו רשומות 3 היררכיות: גוש, חלקה ותת חלקה, כאשר תת חלקה היא דירה בבניין או בית צמוד קרקע באותה חלקה.