עצות שימושיות למציאת עורך דין מומחה

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

5 עצות שימושיות למציאת עורך דין מומחה בדיני נזיקין

אם גם אתם זקוקים לעורך דין מומחה בדיני נזיקין, מומלץ מאד כי תעקבו אחר מקבץ טיפים זה. חשוב לציין כי נזיקין הוא אחד התחומים המורכבים ביותר במשפט, משום שהוא תחום שמסתעף. ההסתעפות שלו בחלקה מכילה דינים מתחום הדיבה ולשון הרע, בחלקה מכילה דיני ליטיגציה אזרחית או מסחרית, בחלקה עשויה להכיל מעט עיסוק בדיני חברות (אם כי דיני חברות הוא תחום בפני עצמו ששמור למומחים, ועל כן לא מדובר בחלק מהותי מדינים אלה), ועוד. לכן, אנו מספקים לכם 5 עצות מקצועיות למציאת עורך הדין על סמך המקרה שבגינו תזדקקו לו.

מציאת עורך דין דיבה ולשון הרע

חשוב לבחון את מידת הצלחתו של עורך הדין בפסיקות קודמות, ולוודא שהוא הצליח לחלץ זיכוי לנתבעים או ניצחון לתובעים, תלוי מה הצד שלכם בהליך. בדרך כלל, בתחום הזה עורך דין עם הצלחות יהיה עקבי בצד אותו הוא מייצג, ולכן כן חשוב לבדוק היכן היו לו יותר הצלחות, כאשר הוא ייצג תובע או כאשר הוא ייצג נתבע. 

מציאת עורך דין ליטיגציה אזרחית

בדקו האם עבור המקרה האזרחי בגינו החלטתם להגיש את התביעה – העורך דין שמועמד לשרת אתכם הצליח להנחיל ללקוחותיו את הישגיהם. ליטיגציה אזרחית עלולה להיות שכן שמפריע לכם לישון בלילה, עד שכן שמשתלט על חצר הבניין. היא יכולה להיות חילופי דברים והאשמות שהחלפתם עם בעל הדירה שלכם, או עם כל גורם אזרחי אחר שהוא לא המעסיק או רשויות החוק. לכן, חשוב למצוא מספר מקרי מבחן דומים לשלכם, ולבחון את התנהגות העורך דין בהם. על פי מה שתראו, רצוי לבחור את עורך דינכם.

מציאת עורך דין ליטיגציה מסחרית

במציאת עורך דין ליטיגציה מסחרית הנושא כבר נעשה מורכב יותר. אתם תצטרכו להיות ספציפיים יותר לגבי המקרה שלכם: הפרת זכויות יוצרים, הפרת זכויות לבלעדיות כלשהי שאתם מחזיקים בהן, גניבת עיין (אדם אחר טען שהעסק שלו הוא סניף של העסק שלכם, ושם לוגו שלכם בלי לבקש רשות), וכד'. בליטיגציה מסחרית חשוב מאד לבחון גם עורכי דין שייצגו את התביעה, וגם עורכי דין שייצגו את ההגנה, ולבחור על סמך הצלחות עורך הדין בצד בו אתם נמצאים. אם אתם נתבעים, קחו עורך דין שמתמחה בחילוץ נתבעים. אם אתם התובעים, קחו עורך דין שבקיא בהבאה להרשעת הנתבעים.

מציאת עורך דין דיני עבודה

בדיני עבודה, תצטרכו לבחור עורך דין נזיקין על סמך המקרה שאירע לכם: אם אתם עובדים, בחרו עורך דין שייצג עובד כמוכם, שעבר תאונה כמו זו שעברתם או ניצול מהמעסיק בדומה לזה שאתם עוברים. אם אתם המעסיקים, בחרו עורכי דין שייצגו מעסיקים כמוכם, והנחילו להם הצלחות. אלו מעסיקים שהיו נמצאים בעימות עם עובד או ספק כפי שאתם מצויים בו עכשיו.

מציאת עורך דין המתמחה בדיני נזיקין בנדלן  

לרוב, עורך דין כזה נדרש אחרי שיוזמת פינוי בינוי סוכלה על ידי קבוצת דיירים או אפילו דייר בודד. בשונה מתמ"א 38, לא ניתן להוציא פינוי בינוי כאשר יש מתנגדים. יחד עם זאת, כן צריך ורצוי לגבות מהן מחיר על ההתנגדות שלהם, והוא פיצוי לדיירים על אי הוצאת הפרויקט לפועל. יש לבחור עורך דין המתמחה בכך, שהוא בדרך כלל גם עורך דיו המלווה תמ"א 38 או פינוי בינוי בשוטף.

באתר BDI המוכר מתחום הדירוגים וההמלצות לעורכי הדין הטובים בארץ. קיימים גם עורכי דין מתחום הפטנטים. לכניסה ומידע אודות משרד עורכי דין - לוצאטו את לוצאטו עורכי פטנטים העוסק בתחום, היכנסו והתרשמו.